אתם בעלי עסק וזה ממש לא משנה אם קטן או גדול, עסק של אדם אחד או של 100 אנשים.

אם אתם מנהלים משרד, אז יש לכם ניירת.

לכל עסק יש את האופי שלו, אך לכולם יש במשותף: הוצאות, הכנסות, הצעות מחיר, הזמנות, פניות הציבור, קשרי לקוחות…

כולם מייצרים ניירת ו/או טפסים מקוונים ודיגיטליים. וכשאין סדר…. אתם מאבדים שליטה, מאבדים כיוון, מבזבזים זמן, מפסידים כסף…

שירותי הסדר והארגון לעסקים קטנים ולחברות ומפעלים, הוא שירות מותאם לצורכי הלקוח,

והוא כולל בין היתר:

  • הקמת משרד חדש תכנון אחסון ומידוף, תכנון התיוק, קטגוריות ותתי קטגוריות, התאמה על פי צפי הפעילות במשרד.
  • שיקום מערכת התיוק למשרד מתפקד שעבר את היכולת לתפקד בו כראוי ויש קושי במציאת מסמכים, תיוק וכיוצ”ב.
  • הקמת ארכיון הנהלת חשבונות – תכנון לשמירת ארכיון הנהלת חשבונות למשך 7 שנים אחורה על פי החוק. עם צפי לכמות ניירת צפויה בכל שנה.
  • הקמת ארכיון העסק כולל מסמכי פתיחת העסק, מסמכי חשיבה ותכנון אסטרטגי של העסק, התפתחות העסק וכיוצ”ב.
  • הקמת ארכיון אישי – הפרדת ארכיון אישי מארכיון העסק כיוון שאלו שני תחומים נפרדים ולעיתים הם מתערבבים אצל אנשים.

אם אתם בעלי עסק, מנהלים משרד, על כל המשתמע מכך ואתם מרגישים צורך לחדש, לארגן מחדש ולפתח את העסק שלכם ולהתחיל לצמוח ביחד איתו, אנו מזמינים אתכם להתקשר עוד היום ולשמוע מאיתנו על השירות הייחודי של יהיה בסדר בצפון!